Tuesday, November 3, 2009

ALLAHUAKBAR ALLHUAKBAR













Alhamdulillah, setelah apa yang kita semua lihat perkembangan pembinaan semasa masjid As Sahabah ini, suka saya maklumkan kepada sahabat dan penderma semua, bahawa hampir semua pihak yang pernah tidak yakin, mengkritik dan bercakap serta bersangka buruk dengan usaha ini telah datang memohon maaf dari saudara Tufekcic Munir. Mudah-mudah kita semua dikurniakan Allah s.w.t kejujuran dalam apa jua bentuk sumbangan yang kita hulurkan selama ini, dan seterusnya.

Inilah pembinaan menara yang mula giat dijalankan. Ia syiar islam, maksud wahyu Allah s.w.t "dan sesiapa sahaja yang mengagung-agungkan (memperhebatkan) syiar-syiar agama Allah, maka itulah tanda adanya takwa di dalam hati mereka"

Teruskan derma anda sehingga siap sepenuhnya masjid ini...

4 comments:

CIKGU ZAM said...

Alhamdulillah, bersama memartabatkan Syiar Islam

us w shohor said...

Alhamdulillah, saya mendapat banyak pandangan dari pelbagai pihak yang ingin sangat mengadakan lawatan ke Bosnia pada musim panas tahun depan.

InsyaAllah sekarang saya sedang berhubung dengan pihak tertentu bagi membincangkan tentang jadual dan kos lawatan ke sana.

Apa-apa jua maklumat yang mampu saya perolehi, akan saya masukkan dalam laman ini.

Anda semua juga boleh berhubung terus dengan saya melalui nombor ini, 012 22 99 350.

Mudah-mudahan Allah s.w.t akan makbulkan doa dan harapan kita semua, serta mempermudahkan segala urusan kita, kerana negara Bosnia memang terlalu menarik untuk dilawati.

iwan2110 said...

ustaz, masjid ni dah nak siap..boleh saya bank in lg utk menderma...terima kasih ustaz

wan said...

boleh...boleh...boleh