Tuesday, September 1, 2009

semakin hampir menjadi kenyataan















5 comments:

Anabatrisya said...

Alhamdulillah...
Syukur semua yang dirancang berjalan semakin baik dan hampir kepada kenyataan.. Saya dan keluarga sangat gembira dengan perkembangan ini..dan tambah lagi gembira bila saya dapat tahu penduduk di situ telah mula menggunakan masjid ini sepanjang bulan Ramadhan nie.Semoga kita semua mendapat keberkatan dan rahmat dari Allah. Ustaz saya cuma nak bertanya bagaimana dengan keperluan dana? Masih banyak lagi ke kurang nya?

us w shohor said...

Alhamdulillah, syukur pada Allah azza wa jalla.

semoga amal kita diterima Allah s.w.t.

Akaun ini hanya akan saya tutup bila dah betul-betul siap, luar dan dalamnya sekali.

Selagi boleh sedekah, hulurkanlah. Allah akan lihat dan kenang jasa sedekah kita ini dunia dan akhirat.

us w shohor said...

Dan pada ramadhan ni kerja kerja hanya dilakukan pada bahagian tingkat bawah sahaja supaya tidak mengganggu bahagian atas untuk solat terawih

Satu lagi, tingkap dan pintu sebenarnya sudah dipasang, cuma gambar-gambar yang terkini belum lagi saya terima kerana abang ipar saya yang menguruskan projek ini berada di luar negara atas urusan kerja majikannya.

Lepas raya dapat insyaAllah!

SoIS said...
This comment has been removed by the author.
SoIS said...

Lupa nak sertakan, ni sedikit bingkisan pengalaman saya di sana:
http://bosnianexperience.blogspot.com/