Sunday, August 9, 2009

Kubah hampir siap








Alhamdulillah, alhamdulillah dan alhamdulillah...

Mudah-mudahan kerja amal ini akan terus berjalan lancar dan selamat.

Nampak pohon jagung bersebelahan dengan masjid?

Orang kampung Bosnia tak akan tinggalkan tanah mereka sejengkal pun kosong tanpa apa-apa tanaman ketika datang musimnya. MasyaAllah!!!

7 comments:

fansuri said...

mudah2an amal jariah yg disumbangkan oleh sahabat2 dari Malaysia akan dinilai di sisi Allah.. amin...

Dr Aelin said...

yalah, ustaz!

saya pun nak tegur pasal pokok jagung tu.. sekali ustaz pun ada sebut jugak. :)

irbudan said...

Somoga kita dapat menyiapkan masjid ini InsyaAllah

Anabatrisya said...

Semoga semua mendapat keberkatan dari Allah...Ustaz..nak tanya masih perlukan sumbangan lagi dak ?

umilatifah said...

Assalammualaikum semua,

Alhamdulillah sejuk hati bila melihat apa yang diusahakan berjalan lancar & hampir siap...semoga dapatlah Berjemaah Solat Tarawih atau Solat Raya AidilFitri

Disini umi mengambil kesempatan mengucapkan Selamat Berpuasa untuk Sahabat2 semua,

Semoga Segala Amalan kita diBerkati & Diterima oleh Allah..Amin..

Sempena Ramadhan Al-Mubaraq
Umi Memohon Ampun dan Maaf sekiranya ada kesilapan dan kata2 yang menyinggung perasaan sahabat2 baik yang tidak disengaja maupun yang disengajakan.

us w shohor said...

alhamdulillah, pada ramadhan ni masyarakat kampung dah mula solat terawih di masjid as sahabah.

Mudah-mudahan inilah antara pahala pertama yang akan kita kongsi bersama dengan mereka semua sebagai bekalan dunia dan akhirat.

AnnurA said...

Cool nye semua tunggu2kan kubah siap. Saya pun nak ikut derma jugak untuk pembinaan masjid. Kalau masjid ni dah siap, akan ade buat projek bina masjid kat tempat lain ke? Nak ikot...