Monday, July 27, 2009

Semakin Hampir Siap





6 comments:

us w shohor said...

lihat ada 4 kubah kecil dan insyaAllah 1 kubah besar di tengah.

Dan saya difahamkan warna-warna kubah itu mungkin mirip warna kubah masjid putra jaya...kemerahan.

Apa pun pembinaan masjid ini terus lancar, dan terbaru sudah lebih 27 ribu bosna marka dibayar untuk pintu, tingkap dan pendawaian elektrik serta banyak lagi kelengkapan lain.

Semoga dipermudah dan diberkati Allah s.w.t atas kita semua yang terlibat.

Jangan lupa ajak keluarga dan sahabat untuk terus menDERMA

olklea said...

boleh minta emel ustaz. mak saya minta saya sampaikan derma (utk diri mak dan lain2). saya nak buat maybank2u bank transfer. kalau ada emel, lebih mudah nak kepilkan statement. jzkk.

olklea said...

Assalamualaikum
Masih belum terima emel ustaz. Takpa. Dikepilkan penyata RM500 (link di bawah) yang telah dipindahkan ke akaun Ustaz. Mak saya niatkan sedekah itu atas nama:

Zainab binti Haji Shariff
Allahyarham Ismail bin Idris
Allahyarham Zuraidah binti Ismail
Allahyarham Kamariah binti Chak
Allahyarham Haji Shariff bin Haji Din

http://docs.google.com/fileview?id=0B1fkceXZ8t4XODJjZDMzYmEtMDdkMy00YWU2LWI3NzYtYzMyOTMyZjg2NDk0&hl=en

us w shohor said...

alhamdulillah, Allah berkati dan ampuni mereka semua

aminahismail said...

Usaha yang murni ini semoga diberkati Allah hendaknya.Boleh diteruskan usaha sebegini di bumi Allah lain yang maha luas ini...

syahbandar87 said...

thanks coz kongsi benda yg bermanfaat ni
:)