Monday, December 29, 2008

imej masjid as shabah bosnia yang akan dibina










7 comments:

ctnafisa said...

harap ustaz tolong update site ni..ramai saudara kita dari singapore dan brunei ingin menderma tapi tak tau bagaimana cara..

wan said...

ini ialah laman web baru untuk 'Derma Masjid Bosnia'

http://dermamasjid.weebly.com/

us w shohor said...

alhamdulillah..dan terima kasih untuk makluman itu. Sebenarnya kerja-kerja pembinaan sudah bermula dan insyaallah memang kita amat memerlukan lagi sumbangan sedekah jariah dari sahabat semua.

satu lagi ada yang komen kenapa jauh sangat di bosnia, takde ke tempat kita...(beruk di hutan.....). JANGANlah cakap macam tu!. Kat sana sahabat kita TIADA BANTUAN LANGSUNG dari pihak kerajaan mereka, sedangkan kat kita ni, masjid-masjid dibina oleh pihak kerajaan.
Satu lagi kalau kuta rasa tak nak bagi...jangan menghasut orang lain dengan bahasa sebegitu.
INGAT! kami/kita ni bina RUMAH ALLAH...bukan rumah sesiapa pun. Tapi RUMAH ALLAH.

MAWAR KECIL said...

Betul kata utz tu...Bumi Malaysia mewah dengan segala macam kemudahan. Kita kan saudara seISLAM takde bezanya disisi Allah. Mendermalah dengan nama ISLAM....

wan said...

2 mlm lepas , Munir Tufekcic bagi tahu salji terakhir dah cair dah . pejabat kaji cuaca bosnia pun dah umumkan minggu ni dah mula musim bunga . harap-harap janganlah ada lagi salji yang turun pasal kerja bina tapak masjid sedang bermula .
JANGAN LUPA TOLONG KEMPEN UNTUK SAHAM AKHIRAT KITA NI !!

Seyo said...

Graces to Allah because of really good people in Malaysia, and good men in Orahovica, especially Munir Tufekcic!He is realy brave in this difficult time to start up build splendent mosque in our village.I know, and many others in Orahovica that especially merit for Munir's hard work this becomes reality.
May Allah shall award to people of Malaysia and to Munir.Without you wi will wait for a long time to this.

us w shohor said...

Alhamdulillah...i'm very happy to read your sincere comment.